Maailma suurim mootor on 200 aasta pikkuse inseneritöö kulminatsioon, mis muutis murranguliselt kõiki transpordiliike. Kuigi praegu teevad võidukäiku uued elektrilised sõidukid, on sisepõlemismootorit veel vara maha kanda.
Üksteise tugevust hinnates on suurriigid hakanud tuumarelvade megatonnide asemel kalkuleerima arvutite protsessorivõimsusi. Superarvutitega saab simuleerida kõike: keha väikseimast rakust kuni tugevaimate loodusjõududeni. Peagi toovad insenerid arvutijõudluse võidurelvastumisse uue relva – kvantkompuutri.
Jaapanis ja mujalgi välja töötatud uudsed isiklikuks transpordiks mõeldud lendautod üha arenevad. Enne, kui need masinad saavad vallutada linnade õhuruumi, tuleb siiski lahendada mitu probleemi, mõni teravam ja mõni lihtsam.