Ühel hetkel enam ülevalt uusi klotse peale ei langenud.
Õigem öelda oleks vast öelda, et mäng jooksis kokku, sest mingit päris ametlikku lõppu, kus mäng teataks mängijale, et too on finišini jõudnud, sellel NES-i (Nintendo Entertainment System) Tetrise versioonil aastast 1989, mida Willis Gibson mängis, pole. Kuid nii või teisiti polnud ka sellise verstapostini ükski inimene kunagi varem jõudnud, ehkki Tetris on üks aegade edukamaid videomänge 520 miljoni müüdud koopiaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Meile meeldis uskuda, et arvutid võivad lahendada hästi küll loogikaülesandeid, ent ei suuda kunagi jäljendada inimlikku intuitsiooni. Nüüd aga võitis arvuti inimest maailma kõige raskemas lauamängus, mida saab võita üksnes intuitsiooni abiga. Millal saavad masinad teadvuse ja tunded ning kas nad lepivad siis lihtsalt inimese teenimisega?
Algoritm AlphaFold on õppinud järele aimama organismi keerulisimaid protsesse. See võib aidata välja töötada ravimi kõigi haiguste raviks. Seesama tehnoloogia võib lahendada ka muid probleeme, näiteks kliimakriisi.
Briti matemaatik Alan Turing pani aluse andmeteadusele ehk dataloogiale ja tänapäevasele arvutile ning aitas liitlastel Teises maailmasõjas saavutada võidu Natsi-Saksamaa üle.
Imikud suudavad kodeerida ehk töödelda ja salvestada konkreetseid mälestusi, näitab uus Yale’i ülikoolis tehtud uuring. See tulemus viitab sellele, et nn „infantiilne amneesia“ ehk fakt, et me ei mäleta oma esimestest elukuudest ja paarist aastast midagi, võib olla mälestuste meenutamise probleem - mitte pole asi selles, et meil neid mälestusi salvestunud ei ole.